top of page
ALGEMENE VOORWAARDEN EN PRAKTIJKREGELS
Om ons werk goed te kunnen doen zijn er praktijkregels opgesteld. Door betreding van onze praktijk gaat u akkoord met onderstaande regels.
-
Iedereen dient de algemeen geldende omgangsvormen te hanteren zoals elkaar beleefd en met respect behandelen. Agressief gedrag wordt niet getolereerd.
-
Geef elkaar de gepast ruimte i.v.m. privacy.
-
Geen gesprekken verstoren of hinderen.
-
Fysiek en verbaal geweld zijn niet toegestaan.
-
Wapenbezit is niet toegestaan.
-
Drug en/of alcoholgebruik zijn niet toegestaan.
-
Roken is in het pand verboden.
-
Huisdieren (met uitzondering van hulphonden) zijn niet toegestaan.
-
Het gebruik van mobiele telefoons, tablets, laptops e.d. zijn toegestaan, maar mogen geen overlast veroorzaken.
-
Aanwijzingen van onze medewerkers moeten worden opgevolgd.
-
Auto's en fietsen dienen in de daarvoor bestemde parkeervakken c.q. Rekken geplaatst te worden.
-
De praktijk is niet verantwoordelijk voor diefstal en eigendommen in het pand of het buitenterrein.
-
Alleen behandeling op afspraak.
-
De patiënt dient volgens de wet WGBO de hulpverlener volledig te informeren over zijn/haar gezondheid.
-
Afspraken kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Zonder tijdige annulering van uw afspraak, is het toegestaan de gederfde consulttijd bij u in rekening te brengen.
-
Te laat op een afspraak komen zonder bericht, wordt ook beschouwd als niet verschijnen zonder bericht.
-
De kosten voor een standaard acupunctuur consult bedragen 85 euro voor volwassenen vanaf 18 jaar en duurt 30-40 minuten. De behandeling is vrijgesteld van BTW.
-
Door onze medewerker wordt alleen Nederlands en Engels gesproken. Anders sprekenden dienen een eigen tolk mee te nemen.
-
Koffie en thee kunt u kosteloos krijgen in de wachtruimte van het verzamelgebouw.
-
Klachtenregeling: Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken. Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen.Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden.De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir. Daarnaast is de praktijk aangesloten bij een door de overheid erkende geschilleninstantie, Stichting Zorg geschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van het RBCZ.Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen.
Wij hopen dat zowel voor u als voor ons met deze regels een optimale werksfeer zal blijven bestaan. Heeft u op- of aanmerkingen of suggesties, dan horen wij die graag.
bottom of page